utorak, 23. lipnja 2015.

ISIDORA OSTALA ZATEČENA: Frapiralo je ono što je Karleuša uradila


HUMANO // Isidora Bjelica ostala zatečena Karleušinim gestom: Frapirala me je i oduševila onim što je URADILA!

 

Oduševila Isidoru!
Jedna od najvećih zvezda sa ovih prostora, popularna Jelena Karleuša još jednom je pokazala koliko srce ima!
Svima nam je poznato da Isidora Bjelica vodi najveću bitku u svom životu, a podrška stiže sa svih strana.
Jelena je poznata i po svom humanitarnom radu i to je i ovaj put pokazala. Pored podrške, ona je spisateljicu podržala u onome što joj je trenutno najpotrebnije.
I sama Isidora je izjavila da je jako zahvalna na svoj podršci koju dobija, da joj to daje snagu i uliva veru!
Naime, Bjelica je otkrila kako je Karleuša sama pozvala, a zatim joj uputila nekoliko saveta i finansijski joj pomogla.
- Javila mi se Jelena Karleuša, koja mi je i finansijski i duhovno pomogla. Jelena me je...
 
  opera-17.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Kliknite "SVIDJA MI SE'da bi ste procitali vest" on Facebook
×