srijeda, 24. lipnja 2015.

TRAGEDIJA KAKVU SRBIJA NIJE UPAMTILA: Vozač BMW-a smrti je...

VOZAČ BMW SMRTI NA ADI HUJI: Nadam se da ćete moći da mi oprostite
BEOGRAD - Jako mi je teško, mnogo se kajem! Ono što se desilo ostavilo je stravične posledice na porodice mojih nastradalih drugova, ali nadam se da će moći da mi oproste. Nemanja, Miloš i Anastasija večno će živeti u mom srcu...
Ovo je juče na suđenju pred Višim sudom u Beogradu rekao Dušan Jovanović (19), optužen da je 22. novembra prošle godine izazvao nesreću na Adi Huji u kojoj su poginuli njegovi prijatelji Miloš Janković (20), Anastasija Stajić (17) i Nemanja Antić (18). Nesreća se dogodila kad je Jovanović BMW-om sleteo u Dunav, a osim njega spasli su se njegovi saputnici Milica Jokić (18) i sin Olje Bećković Luka Višnjić (18).
- Prihvatam da sam kriv! Tragedija će me pratiti do kraja života - tihim glasom rekao je Jovanović, dok su u publici plakali članovi njegove porodice.
Zamenik tužioca Jasmina Stanković naglasila je da je...

 kurir-info.rs

Nema komentara:

Objavi komentar

Kliknite "SVIDJA MI SE'da bi ste procitali vest" on Facebook
×