srijeda, 24. lipnja 2015.

TRAGEDIJA: Direktno ukljucenje iz Parova. Preminuo..!

Potresno: Učesnici Parova 2015 preminuo petogodišnji brat!
Ejmi je u rijalitiju Parovi otvorila dušu pred ukućanima i otkrila da je pre šest godina izgubila mlađeg brata koji je bio bolestan, ali i dodaje da joj majka nikada nije rekla od čega je bolovao. Tragedija se dogodila, dok je mankenka živela u Maliju:  "Nikad nisam saznala od čega je umro. Bio je bolestan, rekla mi je majka. Ali, nisu govorili o bolesti i ja nisam pitala", rekla je Ejmi i dodala kako je od tada u njenoj porodici zavladala velika tuga, a da se njena majka još uvek nije oporavila od tragedije:
"Ja sam najmlađa od braće i sestara. Teško mi je palo što je mama bolesna i što je stalno na terapiji. Nikako da izađe iz depresije. Bude joj bolje, pa se vrati u pređašnje stanje. Mi smo dobrostojeća...

( svetplus.com )

Nema komentara:

Objavi komentar

Kliknite "SVIDJA MI SE'da bi ste procitali vest" on Facebook
×