utorak, 23. lipnja 2015.

SOK ZA JAVNOST: U saobracajnoj nesreci ozbiljno povredjena nasa poznata pevacica..


DANIJELA VRANIĆ O UDESU: Povrede su ozbiljne, ali neću da kukam!

 

Pevačica Danijela Vranić u ranim jutarnjim časovima doživela je saobraćajnu nesreću kod "Kombank Arene", a potom joj je u KBC "Bežanijska kosa" ukazana medicinska pomoć.
Nakon toga, upućena je na kućno lečenje.
"Ozbiljno sam povređena, pukla mi je ključna kost i imam velike bolove. Pošto sam veliki borac neću da kukam jer znam da ću biti dobro. Hvala svima koji brinu za mene", poručila je Vranićeva u telefonskom razgovoru.
Pevačica ističe da je nesreću izazvao njoj nepoznati učesnik u saobraćaju koji je udario u automobil u kojem je bila sa drugaricom, dok su se vraćale iz noćnog izlaska. Demantuje da su ona i drugarica bile u alkoholisanom stanju.
  
kurir-info.rs

Nema komentara:

Objavi komentar

Kliknite "SVIDJA MI SE'da bi ste procitali vest" on Facebook
×