petak, 3. srpnja 2015.

Roditelji Vlade Georgieva objavili da popularni pevač…

ZABRINUTI RODITELJI: Prodajemo kuću na moru da oženimo barba Vladu
Vlado Georgiev ostaće bez kuće na moru jer su njegova majka Borka i otac Dragoljub odlučili da prodaju nekretninu u njegovom rodnom Herceg Novom kako bi mu obezbedili krov nad glavom u Beogradu.
Iako je pevač, kako njegova majka tvrdi, protiv toga jer je navikao da se s društvom opušta u svojoj mirnoj luci, roditelji žele da se što pre reše te kuće kako bi naveli Barbu da se oženi i svije svoje gnezdo.
- To što se Vlado buni za prodaju, to je njegov problem. Nije on pravio kuću, što se buni, neka da pare i kupi je onda, je li tako? Kuća je na moje ime. Šalim se ja malo, ali stvarno, on tamo dolazi s društvom, oni ga samo eksploatišu. Celo leto je tu, ja ne mogu da priđem od društva, on im plaća ručkove, pića, vozi ih brodićem, zato i nema stan u Beogradu. Meni je to navrh glave, moramo ga oženiti, nema mu druge - polušaljivo je izgovorila majka...

 kurir-info.rs

Nema komentara:

Objavi komentar

Kliknite "SVIDJA MI SE'da bi ste procitali vest" on Facebook
×