nedjelja, 5. srpnja 2015.

VEST KOJU SU NJENI FANOVI TESKO PRIHVATILI: Dona Ares je..!

Pjevačica Donna Ares važi za borca i pravog lava, koji ignoriše svoju bolest, te joj ne da da uzme maha, pa je sunčani dan iskoristila za sunčanje. Kao sav normalan svijet sunčala se u kupaćem kostimu, ali onda je uslijedio haos.
Nakon što Donna Ares jučer objavila fotografije u kupaćem kostimu uslijedile su nevjerovatne uvrede na njezin račun. Doduše, jedni su bili oduševljeni jer su ovakve slike znak da je pjevačici bolje, kao i zbog toga jer je pravi borac, pa se i pored teške bolesti ne predaje i živi život punim plućima, no ona druga grupa ljudi je iznijela šokantne uvrede, koje su otišle toliko daleko da su pojedinci hrabroj Donni poželjeli sve najgore.
 
Ona je to primijetila, pa je pred spavanje objavila fotografiju uz opis:
 
- ``Laku noc .. Nisam ni ozdravila vec mi sve najgore zelite .. Cudan smo mi narod , cudan ... Ako Bog i odluci da me uzme, neka uzme, ali dok me ne uzme zivjet cu kako ja hocu, a ne kako mi vi odredjujete!!! Svima drugima zelim sve i vise nego oni meni, a za ove druge stvarno ne kontam sta traze na mom page-u!!! I ako poste sta ce uopste na FB-u jer su prepune golisavih slika s plaze... Gluho bilo ... Laku noc .. Slatki snovi .. Ja cu prihvatiti svaku kaznu,al cini mi se da Bog ne voli ni osudjivanje, ne znam, cini mi se ...``, stoji u Donninoj objavi. 
 
Mi joj svakako želimo brz oporavak, te da se ne obazire na negativne komentare, kao i da se u momentima ove teške bolesti nastavi boriti na svoj način - samo pozitivno i hrabro.
 
Ekskluziva.ba

Nema komentara:

Objavi komentar

Kliknite "SVIDJA MI SE'da bi ste procitali vest" on Facebook
×