nedjelja, 5. srpnja 2015.

STRAVIČNO: Pjevač progovorio o strašnom samoozljeđivanju!

Prije nešto više od godinu dana, drogirani reper Andre Johnson odrezao je sebi organ, a danas tvrdi da sve funkcioniše kako treba i da se ponosi svojim djelom.
U intervjuu koji je dao hip hop televiziiji, VladTV, Andre Johnson se prisjetio događaja koji se prošlog aprila dogodio u sjevernom Holivudu.
 
“PCP, kristal met, ekstazi, alkohol i nimalo sna. To je bila glavna stvar – bez spavanja”, otkrio je američki reper.
 
Džonson je objasnio da se u to vrijeme borio protiv depresije, jer je majka njegove djece tražila zabranu pristupa. On ističe da nije bio u pitanju pokušaj samoubistva, kao što su naveli neki mediji, jer je pjevač nakon što je sebi odrezao organ skočio s balkona drugog sprata. Tvrdi da je imao “potpunu kontrolu” nad svim događajima i da je srećan jer sve i dalje funkcioniše. Barem donekle.
 
“Neću ići u detalje, ali stvari su na svom mjestu, tako da i dalje mogu obaviti posao sa onim što mi je preostalo”, tvrdi Johnson. On je prošle godine objasnio da prišivanje odsječenog dijela organa ionako nije bilo najbitnije u cijeloj priči.
 
“Manje mi je bitna veličina. Važno je da je pokretan i funkcionalan. Nema tajni, jednostavno ga nisu mogli prišiti nazad. Ja sam jedini muškarac koji je učinio to što je učinio i ponosan sam. Zašto? Zato što sam ušao u historiju, i mislim da nema nikog drugog ko je to ikad sebi učinio. Možda sam učinio najveću grešku u historiji. Ali ponosim se njome”.
(tracara.com)

1 komentar:

  1. Posebno hvala dr. Agbazara za POVRATAK moje voljene u roku od 48 sati. Nemam što drugo reći osim da vam zahvalim i da vam kažem da sam sretna .. Moj ljubavnik se prema meni ponaša bolje i većinu svog vremena provodi sa mnom sada govoreći koliko me voli kao i uvijek .. Ako Imate problema s voljenim kontaktom dr. Agbazara putem e-maila: ( agbazara@gmail.com ) ili WhatsApp ( +2348104102662 ) jer je on rješenje svih problema u vezi

    OdgovoriIzbriši

Kliknite "SVIDJA MI SE'da bi ste procitali vest" on Facebook
×